Forum
SvaraFunktionärer till Järvastadsloppet 28 maj |
---|
Tillsammans med Solna OK arrangerar vi även i år Järvastadsloppet. Söndag 28 maj är det dags. Tre klasser som tidigare! Första start kl 15.00. Vi är på plats från ca 14.00 till 17.00. Vi behöver ca 15 funktionärer från Sundbybergs IK. Anmäl gärna att du kan hjälpa till på Eventor. https://eventor.orientering.se/Activities/Show/18194 Frågor? Hör av dig! PS Ersättningen till oss har ökat! DS Janne Kihl 25 apr 2023 |
Svar (3 st) |
---|
Dags att kolla VAD du kan hjälpa till med. Vi kommer även att ordna en enklare orientering för att visa upp vår verksamhet. Vem vill hjälpa till? |
Idag har vi redan 102 anmälda till 5 km & 2 km. De allra yngsta behöver inte anmäla sig. Tacksam om jag inte behöver göra detta nästan alldeles själv. (Tack Frida för din anmälan.) |
Rapport kring Järvastadsloppet: 228 anmälda + barnklassen! 116 ungdomar, 112 motion Vi är nu 16 funktionärer! Bra! Jag skulle behöva att en eller två av dessa kommer lite tidigare och ställer allt iordning. Jag tar direktkontakt! Resten av funktionärerna samlas kl 14.00 vid Jaktvillan. Solna OK med Håkan i spetsen har ansvar för banorna. |