Forum
SvaraKlubbträning fredag 19 maj |
---|
Obs! Denna träning gäller endast de som ska åka med bussen till Skellefteå. Inofficiellt buss-KM på nyritad karta i spännande terräng med inslag av kul mark och indoor. Klassindelning: Enligt SOFTs bussiga rekommendationer. Bankontrollant: Trafikverket Tyvärr har gafflingen till kontrollerna 3, 5 och 7 fallit bort i banfilen, så där utmanas löparen att använda sin inarbetade teknik och förmåga och helt enkelt stämpla vid kontroll som hen finner lämplig. Dubbel och felstämpling på dessa sträckor under resans gång kommer ej leda till diskvalificering, utan snarare uppmanas så länge bältet behålls på. Deltagare uppmanas följa instruktioner från rattfunktionär under hela loppet. Karta skrivs ut på egen hand från denna länk: https://www.dropbox.com/s/f5x638bvg0rle76/Bussresa%20dit.pdf?dl=0 Johan Andersson 18 maj 2023 |
Svar (6 st) |
---|
Haha, jag tror jag vinner :-) |
Haha, Underbart! |
🤣🤪 |
Anmäler mig! Svårt med kompassriktninge om kartan rör sig... |
Nu finns på Tiomilasidan # info om senaste 20 årens ungdomsla # Bengts svåra quiz om Tiomila. Svara senast 15.00 idag (tyvärr inga frågor om Ik Gandviks lag sent 70tal och tidigt 80tal). |
Rätta svar och resultatlistan nu upplagd. Om vi orkar blir det quiz om hemresan. |