Forum
SvaraTönnebro-MicroMicroSprinten |
---|
https://docs.google.com/document/d/1--8IfLxTnWpfUasEROG1xd5DuzL2jGCd5OGppsrF2fo/edit
Egon Wistedt 21 maj 2023 |
Svar (8 st) |
---|
Äntligen!!! |
Jag "råkade" tjuvtitta på kartan så jag diskar mig själv. Ser fram emot att dokumentera masstarten i D14 och framförallt tävlingsledningens agerande under tävlingen. Kul! |
Stort tack för en riktigt kul tävling! Klassindelningen tycker jag kan förbättras - hittade ingen lämplig klass (dvs en som jag kunde vinna). P.S Jag är lite orolig för min lille son som verkar ha försvunnit på barnpassningen. Ni kan väl höra av er när ni hittar honom. |
Tack för tävlingen. När kommer livelox? |
Tävlingsledningen lär fortfarande leta efter den lille försvunne. Den försvunne var ju förutom inlämnad även ansvarig för barnpassning vilket ytterligare komplicerar fallet. |
Nu kommer resultaten: 1. Molly, tid: 3.25 2. Axel, tid: 3.30 3. Ida, tid: 3.36 Rykten säger att Ida hängde men tävlingsjuryn har friat det fallet. |
Slutligen vill vi säga att Bengt misstänks ha varit inne på förbjudet område. Karolina var första vittne med att rapportera om detta och ytterligare vittnen som Fredrik har velat att detta ska tas upp med tävlingsjuryn. Vi har även fått in en drönarbild där man tydligt ser Bengt inne på tävlingsområde. "Det görs så mycket med AI nu för tiden." Hävdar Bengt och fortsätter förneka. Efter en jämn omröstning i tävlingsjuryn röstade Botvid för en diskning och Bengt emot. Detta resulterande i ett friande och ingen diskning. |
Jag vet från säker källa att det var fler tävlande - vill gärna se de resultaten... |