Forum
SvaraSCC 1 - Östermalms IP / Musikhögskolan |
---|
Stort TACK till alla som bidrog till en lyckad SCC etapp igår. "Ingen nämnd och ingen glömd" Som djupt involverad vet jag inte riktigt vad besökarna tyckte om arrangamanget. Men från min horisont kändes det bra. Som vanligt några delar som går att förbättra men det är nog mest vårt eget interna arbete. 1) Några händer och fötter på plats för att lasta tisdag 31 maj kl 19.30. Plats: Garaget/Vita villan 2) Vi som är på plats vid SCC 2 och 3. Om vi kan lasta bilen tillsammans innan hemfärd är det mycket värt. 3) Vid hemkomst till Ursvik så är det mycket skönt och uppskattat om några "pigga" och friska kan hjälpa till att lasta ur bilen och in i garage/vita villan. OM vi kan hjälpas åt med detta så blir det mycket lättare för mig (oss). Kommentera gärna nedan (med förbättringsförslag). Janne Kihl 25 maj 2023 |
Svar (4 st) |
---|
Jag kan vara kontrollvakt 7 juni (ej anmäld förut) OCH hjälpa till efteråt |
Kanonbra! Stort TACK! |
Hej! Stort TACK för all hjälp igår vid Garnisonen. Allt gick denna mycket smidigare och snabbare. Allt packat och tillbaka på sina platser före 22.15. |
Inget kvarglömt vid avsyning innan hemfärd - bortsett från ett par blå fritidsskor som SIK tog omhand, enligt hörsägen. |