Forum
SvaraTeknikträning Torsdag 31/8 Extern karta - Skinnaråsens IP |
---|
Hej Det erbjuds en teknikträning nu på Torsdag 31/8. En träning som passar alla. Obs! Det är endast grönlingarna som kommer träna i Ursvik denna torsdag. Alla andra grupper är tänkt att åka iväg till Skinnaråsens IP. Samling kl 18 på Torsdag 31/8 vid parkeringen vid skinnaråsens IP https://maps.app.goo.gl/Qjui1vxHm2ZzMP4FA?g_st=ig För de som behöver skjuts så är det satt avfärd kl 1730 från vita villan. Se till att komma i tid! Försök gärna att boka plats i någon bil ut själva så underlättar det för oss ledare. Syfte med träningen är att träna på att orientera i överfart (mha av nerförsbacke). Men för de mindre erfarna handlar det mer om komma utanför Ursvik och köra på annan karta. Banor: Fem Downhill-OL slingor a’ 1 km och stig upp till starterna 0,5 km (totalt ca 7 km) på en och samma brunbildskarta. Skala 1:10000. Orange bana har tre slingor med start och mål längst ned, totalt 3,7 km på vanlig karta i skala 1:7500. Gul bana har tre slingor varav det är tänkt att löparna springer minst en men kanske två slingor för de som vill utmana sig själva. Ev behöver några skugga alternativt springa med en kompis. Kontroller: Markerade med Orange/Vit snitsel. Anmäl vad för bana som önskas senast torsdag kl 11 för karta samt uppge även om ni behöver skjuts alt har plats för fler i bilen. Medtag gärna egen A4-plastficka. MVH Fredrik J 076-115 36 42 TRUNK (gm Fredrik J) 29 aug 2023 |
Svar (24 st) |
---|
Vi kommer 3 st. 1 orange 2 brunbild Har plats för 2 i bilen. |
Vi hann inte svara men Wille vill köra extern och behöver skjuts. |
En orange och en brun, tack |
Tre bruna tack! Vi har plats för en till och kör från Danderyd |
Stina, Wille kan åka med oss. Han behöver vara på gamla MG kl 1730. Två brun |
En brun tack! |
Bodil, Folke och jag kommer. Ev Ingrid 4 brunbild. Har en plats i bilen från Ulriksdal, oklart om jag hinner åka via Vita Villan innan. MVH Fredrik J 076-115 36 42 |
Skjutslösning för HD14 (de som efterfrågat skjuts): Elis & William - med Johan D 17.30 från gamla MG Alicia - med mig, Tina, från oss 17.30 Esther - med Ronny F, prata ihop er |
En brun, en orange och en gul tack. Vi har två lediga platser i bilen från Ursvik. |
Två brunbild till Egon o mig En orange till Alve. Tack |
För att undvika att ”beställa” dubbla kartutskrifter framöver :-) HD12-16 som svarat på utskickad kallelse är anmälda till träningen via den. Gruppansvariga anmäler kartor utifrån det. Föräldrar som vill ha karta kan antingen anmäla via Forumet eller i kommentar på kallelsen. Skjutsplatser är tacksamt att erbjuda i Forumet om det inte anmälts på annat sätt |
Får HD 17- som inte är föräldrar också en separat kallelse? |
En brun tack! |
@Cecilia - de HD16+ som får MyClub-kallelse från Bengt kan svara på den Vi tittar på att flytta alla anmälningar till kalendern. Mer info kommer |
jag åker förbi VitaVillan 17.30 och kan ta med upp till 4 pers. Om Johan D åker till MG borde vi kunna fånga upp alla som behöver skjuts. Bengt |
En gul och en brun tack! |
Jag, Selma och Vera kommer. 2 brunbild och 1 orange. |
2 brunbild, tack! |
Ellen och jag kommer, tar gärna två brunbild. |
En brunbild, tack! |
Varsin brunbild till mig och Stefan, tack (barnen anmälda via kallelser och alla fyra vill köra brunbild eftersom det är vår hemmaskog). |
Jag tar gärna en brun. Irma kommer också och har anmält sig själv. |
Jag kan bli lite sen så sätt gärna en karta på en bil. |
Esther är sjuk så behov av skjuts gäller inte längre. |