Forum
SvaraDM lång och medel - skjutstråd |
---|
Vi skulle gärna vilja ha skjuts till Söderhall på lördag och söndag. Vi kliver på vid en rondell vid Mörby C längs E18. Det är Botvid, Denis och Cecilia/Ansgar, alltså tre personer.
Cecilia Westström 30 aug 2023 |
Svar (10 st) |
---|
Cecilia: Jag har bil på lördag och inga tider i övrigt att passa, så ni får gärna åka med mig då så fyller vi bilen. På söndag blir det nog kollektivt för min del då vår bil kommer vara på andra sidan stan ca 10. Lite oklart i inbjudan gällande avstånd till start och hur många bussar man behöver vänta på vid parkeringen 🤔 Jag gissar att det är bra att vara där strax innan 9 om vi får starttid kl 10, men det kan vi bestämma när PM och startlistor är publicerade. |
Hej, William behöver skjuts på söndagen. Om någon har en plats över får ni gärna meddela oss! Starttid finns tyvärr inte ännu att tillgå… |
Hej! Jag skulle behöva skjuts på söndag eftersom jag inte har bil då. Kan ta mig med cykel till lämplig upphämtningsplats. Startar 10.15 |
William kan åka med oss. Vi åker från Ursvik. Hör av er på 0705152883 så bokar vi tid och plats. |
Vi har tidig start och Johan sen, så jag tror vi siktar på att ta bussen från Danderyds sjukhus, verkar funka hyfsat smidigt. |
Cecilia: då gör jag samma utan full bil. Det är som du säger smidigt att ta sig dit med bussen. Jag har ingen större tidsvinst med egen bil. Det är dryga timmen trots 2 byten från mig och egen bil ca 45 min. 🤗 |
Vi kan ta med klubbflaggan ut imorgon. /Wistedt |
Åker också kommunalt!/Marita |
Hur funkade bussningen idag? Hur lång tid får man räkna med för kö+transport? |
Jag väntade i ca 3 minuter sammanlagt på bussen. Ingen kö alls när jag åkte. Det är två bussar (tror jag) som cirkulerar. Lägg på en halvtimme eller så... |