Forum
SvaraAktiviteter denna veckan 4/9 - 10/9 |
---|
Hej, Grattis till alla topplaceringar på DM under helgen. Jag fick det till 9st DM tecken - Rune, Tina, Karolina (x2), Alice (x2), Sofia, Bodil och Ida. Och massor av andra fina lopp. Roligt med alla som överraskar. Denna veckan: anmäl er till medel KM på onsdag 6/9, helst idag söndag. Vi håller tummarna för alla våra 8 deltagare på USM i Blekinge och på dom som springer veteran SM i Tiveden. Anmäl er till 25manna och DM stafetten!!! Tis 5/9 Löpträning 18.15 (OBS samling Vita Villan!!!!). Formtoppande träning. Skogskul!!! Samling 18.15 VitaVillan. Ons 6/9 Medel KM Viksjö. Anmäl er helst senast idag söndag. fri start mellan 17.30 och 18.30 (men startpersonalen kommer se till att hålla startavstånd inom klasserna). För daglediga finns Luffarligan från Källbrinks IP i Huddinge. Start mellan 10 och 12. Tors 7/9 Träning VitaVillan för alla grupper (USM löpare bör vila). Ingen extern träning denna vecka men snitslarna i Väsby (Skinnaråsen) finns säker kvar ute. 8-10/9 USM Blekinge. Följ våra löpare via liveresultat (5st i D15 och 3st i H16). 8-10/9 Veteran SM Tiveden. 9/9 Täbydubbeln, medel. Ordinarie anmälan idag söndag. 10/9 Täbydubbeln, lång. Ordinarie anmälan idag söndag. 4 lag anmälda till 25manna men finns ännu en chans att vi anmäler ett femte lag. Gör nu din intresseanmälan!!! UK fortsätter jaga löpare. Anmäl er också till 25mannaträningen i Skavlöten 17 sep. Anmäl dig nu till medel KM onsdag 6 september i Viksjö. Nu är också intresseanmälan öppen för stafett DM (24/9) och Österåkerskaveln (30/9). Ungdomar, anmäl er till Ungdomsseriefinal (Enskede) 16 sepember. Vi vill ha med alla!! Nu kör vi Bengt Bengt 3 sep 2023 |
Svar (15 st) |
---|
Medel-KM inte från Viksjö utan läs inbjudan |
PM för Medel-KM finns nu publicerat i Eventor. Notera speciellt kartskala 1:7500 för klasserna HD40 som är ett avsteg från tävlingsreglerna. |
Moneghettiintervaller (allt mellan 90s till 15s) på och omkring banvallen ikväll. Plant underlag och lite fart i kroppen inför helgens olika tävlingar. Ta chansen till lite formtoppning ungdomar och veteraner. Alla andra oxå såklart :) Avfärd från Vita villan kl 18.15. |
Vi kan tyvärr inte komma på medel-KM ikväll så vänta inte in oss. |
Tusen tack till alla inblandade för ett fint arrangemang på kvällens medel-KM! 🤍💚🖤💪 |
Tack för jättefint KM-arrangemang. Svår bana. Grymt jobbat! |
Det var den roligaste medeldistans jag sprungit på många år. Tack!!! |
Kul att vi fick ihop ett medel-KM med många deltagare trots en viss krock med USM. Tack till arrangörerna för allt jobb. GRATTIS till alla KM-segrare! |
Tack för ett bra arrangemang! |
Tack för ett kanonkul medel-KM! Vilken bana! |
Jag får instämma i kören! Medel-KM var ett fantastiskt bra arrangemang! Allt fungerade och banorna var riktigt bra. Att min syn inte såg alla detaljer på kartan, framförallt när det mörknade, får jag ta på mig själv. |
15.00 startar USM i Karlskrona och första distansen är sprint. SIK har 8 st deltagare- (3st i H16 och 5st i D15). Följ tävlingen via liveresultat och websändning. Länkar finns på eventorsidan https://eventor.orientering.se/Events/Show/25146 Heja SIK. Det här kommr bli spännande |
nu börjar det bli nervöst...... |
Grattis till fina resultat idag. Rune brons, Alice 4a, Ronny 5a och Noel och Janne 10a. Och massor av andra fina lopp. Lycka till alla på lördagens tävlingar. |
Grattis Alice till tredjeplats på USM!!!! Många bra lopp på USM och veteran SM idag. Imorgon blir det USM distriktsstafett och veteran SM lång. |