Forum
Svara25mannaträning |
---|
Botvid sjuk
Ansgar 15 sep 2023 |
Svar (10 st) |
---|
Egon och jag är också sjuka och måste lämna återbud till 25-mannaträningen |
Tråkigt att nu blivit sjuka men tack för ni meddelar så vi kan ändra lagen. Om någon glömde bort att anmäla sig finns det nu lediga platser och kartor. |
Jag och Klara söker skjuts till Täby imorgon. 🙏 Jag kan ta mig till Ursvik eller Solna och Klara från Kungshamra (OK-macken tex). Någon annan som söker skjuts? Plan B är buss 512 som går från Kista och är framme 09:14 vid Skavlöten. |
Klara och Johan - ni kan åka med oss. Vi åker från oss lite före kl 9 (Johan om det är OK att komma till oss) och hämtar Klara på OK kl 9. |
Jajja, hoppas du såg att jag lämnat återbud i din ursprungliga 25manna-tråd. Återbudet gäller fortfarande men nu har jag blivit så väldigt mycket bättre i ryggen så kanske ändå kan komma och jogga lite i skogen om det finns någon karta över. Får se hur jag gör. |
Det låter toppen Emma! Tusen tack. Jag dyker upp hos er innan 9. Mvh Johan |
Jag har lediga platser i bilen, om någon behöver skjuts! |
Tack Emma! Jag står vid OK imorgon kl. 9. |
Träningen är upplagd i Livelox. Tyvärr ser banan rätt kladdigt ut, jag har inte lyckats få det snyggt. https://www.livelox.com/Events/Show/113830/25mannatraning-Skavloten |
Jag ändrar mig och åker med Krister och Ellinor imorgon, som bor en gata bort. Tack i alla fall!! 🙏🤗 |