Forum
SvaraNatti-Natti 27 september |
---|
onsdag 27 september är det Natti-Natti. En natt sprintstafett som finns som Lilla (3-5 löpare, upp till 16 år, 3km per sträcka) och Stora (8 löpare, minst 3 damer, minst 3 herrar). I år i Bandhagen/Hagsätra (samma kartor som USM 2022 och sprint DM 2023). Bråttom att anmäla så anmäl intresse senast onsdag 20e. https://eventor.orientering.se/Activities/Show/19105 Bengt Bengt 17 sep 2023 |
Svar (11 st) |
---|
skynda och anmäl er. Behövs framförallt löpare till ett lag i Stora Natti-natti, men vi kan givetvis ha många fler lag i LIlla natti-natti också. |
ni föräldrar som ändå skjutsar till nattinatti kan ju få springa Stora!!! Ett par entusiastiska (läs: Maja och Ingrid) löpare, föräldrar/ledare och Denis och vi har ett kanonlag! |
Jag kan springa stora stafetten om det saknas löpare /Anna-Clara |
5 lag anmälda till Lilla och ett lag till Stora!!! |
Går det att efteranmäla sig? Jag springer gärna isåfall, tack! |
det finns plats för dig Betty |
Tack! |
Julius och Gustav kommer med! |
här kommer lagen 5 någotsånär jämna lag i Lilla. Vilket som helst av lagen kan vinna! Ett lag i Stora med de som hört av sig. Kommer behövas en löpare på sista, eventuellt någon som dubblerar, eventuellt är jag med, eventuellt hittar vi någon annan - kan bli en del ändringar imorgon. Ta med SI pinne och pannlampa! Stora 1 Maria Slars Paulsson 2 Ingrid Johansson Emma Johansson Fredrik Johansson 3 Cecilia Westström Frida Oliv Anna-Clara Wistedt 8 vakant Lilla Sundbybergs IK 1 1 Molly Boman 2 Ida Hellberg Stella Näsman Landh 3 Noel Hellberg Sundbybergs IK 2 1 Bodil Johansson 2 Saga Hellberg Astrid Kraft 3 Linus Danielsson Sundbybergs IK 3 1 Sofia Dell'Orto 2 Lilly Slars Paulsson Vera Sundberg Betty Persson 3 Egon Wistedt Sundbybergs IK 4 1 Alice Hellberg 2 Ellen Wickbom Westman Julius Bursjö Cornelia Näsman Landh 3 Gustav Bursjö Sundbybergs IK 5 1 Alice Slars Paulsson 2 Esther Oliv Selma Sundberg Folke Johansson 3 Botvid Simonsson |
Vårt lag på Stora har lite skadekänningar och vi uppfyller inte regeln om minst tre herrar i laget. Vi kör så länge vi har löpare tycker jag. Ett roligt nattsprintpass. Laget ser just nu ut så här Maria - Emma/Bengt/Frida - Cecilia/Anna-Clara/Anette - Vakant Vi ses ikväll Ta med säkerhetsnålar också. |
Jag har alla kartor från ikväll, lägger dom i vita villan. Sedan är det mitt fel att stora laget är felstämplade, jag hade för bråttom på slutet o sprang förbi en kontroll. Sorry! |