Forum
SvaraExtern träning Torsdag 5/10 |
---|
På Torsdag 5/10 erbjuds OL intervaller från Ängsjö friluftsgård i Järfälla som Väsby har fixat. Obs! Samling redan kl 1730 på parkeringen (Koordinater 59°30'9.4"N 17°48'40.8"E). Lång bana 6.7km (6st intervaller) skala 1:10000, A4 Kort bana 4.4km (4st intervaller) skala 1:7500, A4 Kontrollmarkering reflexstavar. Anmäl här senast Tisdag kl 17 antal av vad som önskas. Ange gärna också om ni har plats för någon mer i bilen. Den som önskar skjuts kan sedan kontakta den som har plats i bilen. Medtag egen A4-ficka, Pannlampa/Kartlyse+lite torra/varma ombyteskläder. MVH Fredrik J 076-115 36 42 TRUNK (gm Fredrik J) 2 okt 2023 |
Svar (19 st) |
---|
En kort tack! |
Vill springa kort om det finns plats i någon bil |
2 st korta |
2 st långa och 2 korta tack |
2 st korta för mig och Ellinor tack! |
Vi tar två korta till mig och Lilly (Alice anmäld via HD14) |
En kort tack |
2 långa och en kort bana |
2st korta ytterligare för HD16. |
HD14 som svarat på kallelse (och inte anmält här): Betty, Sofia, Gustav, Alice, Alicia, |
En kort till mig tack! Har plats i bil, hör av er till 0703408287. |
En kort till mig tack! |
Jag behöver skjuts |
En kort bana, tack! Behöver skjuts |
Missade deadline men om ni printat några extra kartor tar Esther gärna en kort. Behöver skjuts. |
Skjuts Betty, Alicia och Ester åker med Moa. Samordna med Moa Wille och Gustav åker med Johan. Wille hämtas på gamla MG kl 1700. Om det finns möjlighet att Wille och Gustav kan åka tillbaka med någon annan vore det bra. Jag och Linus ska iväg på annan aktivitet direkt efter. |
Wille kommer ha svårt att hinna till 17 då skolan slutar sent och måste hem emellan och sedan upp till MG. Jag tänker att han får köra vanlig träning istället idag. |
Folke, Bodil och jag kommer också. 2 korta, och en lång. Iom att det är 25-manna samling efteråt i Ursvik så är vi där redan kl 1715 så Bodil/Folke kör iväg tidigare. Jag kommer invänta någon av er övriga innan jag också sticker iväg. Vi åker tillbaks 1830 mot Ursvik, om Gustav är tillbaks då kan du åka med oss till Vita Villan. Viktigt att ni alla skriver upp er på namnlistan innan ni drar iväg och om ni är ute efter 1830, vore jag tacksam om ni meddelar mig på SMS när ni är åter. Alla som anmält sig ovan får karta inkl Oliv. Om någon saknar skjuts SMSa till mig så kan ni åka med mig (har 2 platser dit, ev endast 1 plats hem). Sedan skickade Väsby uppdaterad info att på långa banan sitter det snitsel på några av kontrollerna istf reflexstav. Snitsel vid startpunkten på varje intervall. MVH Fredrik J 076-115 36 42 |
Extern kort bana. Svarade i anmälan. |