Forum
SvaraVindskyddsplatser 25-manna |
---|
Vi i material och lokalkommittén kommer att ansvara för att det finns tält m.m. vid våra vindskyddsplatser under tävlingen. De kommer att köras dit under fredagen och hämtas hem under lördagskvällen. Ni som kommer på morgonen på lördagen kommer att med gemensamma krafter ställa iordning platserna och ni som är kvar i slutet av dagen ansvara för att riva tälten och packa ihop. Följande är tänkt att fraktas dit. Tält 2-3 bord Klubbflaggor 2 st stor 2 st mindre Vattendunkar Pirra för transport av vattendunkar. (tappställe enligt arena kartan) Av trivselgruppen anskaffad förplägnad. Saknar du något klubbmaterial kontakta mig. Har du möjlighet att hjälpa till med att köra ner grejer till Lida på fredag eftermiddag/kväll eller hjälpa till och hämta lördag kväll så tas hjälp tacksamt emot, kontakta mig. Per W 2 okt 2023 |
Svar (6 st) |
---|
Trivsel ordnar något litet (tänk fikabröd) men inte mat. Om det finns tappställe för vatten på arenan tycker jag att vi låter bli att ta med vattendunk - alla får själva ansvara för sin egen dricka. |
jag hjälper till, behöver spana in stället dagen före. |
Jag kan hjälpa till på fredag. |
Jag kan hjälpa till på Fredag. |
Platser 170-173 |
Stort TACK till Per Wistedt (och för mig "okända" medarbetare) som ordnat med logistik och transporter till och från Lida. TACK även till Trivsel (Sissel m fl) som ordnat tårta mm för alla som ville ha. Själv var jag ganska trött efter en dag i friska luften. Men det var väl fler än jag som somnade gott i soffan. |