Forum
SvaraExtern träning Kanaanbadet Torsdag 12/10 |
---|
Denna vecka erbjuds nattorientering från Kanaanbadet. Samling: 18:00 Plats: Kanaans väg 73 (utanför BVSOK klubbstuga) https://maps.app.goo.gl/m1BypGHAtcbxp5fB8 Parkering: Längs Kanaans väg Kontrollpunkter: Reflexstavar vid Naturpasskontroller Start/mål: Kanaanbadets strand Anmäl senast onsdag kl 18 för utskriven karta. Ange val av bana samt om du har plats i bil eller behöver skjuts. Banor: Orange 3,8 km Kort 3,9 km Mellan 5,3 km Mellan (utan stigar) 5,3 km Lång 7,2 km Lång (utan stigar) 7,2 km Skala 1:7500 Mellan och lång går även att få i 1:10000. Medtag plastficka. Lång 1:7500 samt mellan (utan stigar) 1:7500 på A3, övriga A4. Johan Andersson 9 okt 2023 |
Svar (13 st) |
---|
Tre mellan på 1:7500 |
2 korta och 1 mellan tack! |
2 korta 3,9 km tack! Vi har plats i bilen och tänkte åka direkt från Hamngatan i Sundbyberg. Krister 0730-299399 |
1 kort tack! |
En kort tack! |
Mellan utan stig till Gustav |
Tre mellan utan stig tack! |
En kort tack, skulle behöva skjuts |
En mellan utan stigar till mig tack! |
En mellan till mig tack |
Om det inte är för sent skulle jag gärna ta en mellan karta utan stigar tack! |
Det ska finnas kartor till alla ovan + Stella J. Ni som anmälde efter kl 18 får ta av de extrakartor som blir över, men alla är 1:7500 i alla fall. Det löser sig på plats. Kul med många anmälda, vi ses på Kanaans väg! |
Vi har tyvärr fått förhinder till kvällens träning. Om någon vill överta våra kartor (3 mellan) så går det bra. |