Forum
SvaraHjälp till Tårt-KM |
---|
Vi behöver hjälp av minst två föräldrar på Tårt-KM. Trivselgruppen kommer att vara där men extra händer som kan plocka fram, hålla ordning, fixa saft/kaffe och plocka undan och städa efteråt behövs. Anmäl här om du kan hjälpa till /Trivsel genom Sissel Sissel Widehag 4 dec 2023 |
Svar (8 st) |
---|
..och Tårt-KM är alltså Torsdag 14e december om någon inte skulle ha sett Nyheten: https://www.sikorientering.se/sundbybergsik-orientering/nyheter/2071497/tart-km-torsdag-14-december |
Vi behöver verkligen hjälp av några föräldrar eftersom de nya lokalerna kräver mer logistik. Nog finns det väl några av er som kan hjälpa oss att se till att Tårt-KM blir lyckat och att vi lämnar lokalerna städade?! |
Hej! Jag kommer och hjälper till. Hör av mig till dig Sissel. //Kajsa |
Hej, Jag kan hjälpa till. |
Och jag! |
Toppen att ni kan hjälpa till. Jag hämtar upp Frida och prylar från Vita villan kl. 17:30, så kan vi ses kl. 17:40 utanför aktivitetshuset och hjälpas åt att bära från bilen. Vi kommer vara i det turkosa rummet. |
Enligt min information så ska det vara bortplockat, städat och t o m möblerat i rummet när ni kommer. Vi ses senare! |
Toppen! Jag är på plats senast 17.15 och kollar läget. |