Forum
SvaraReflexbana Enebybergs IP Torsdag 21/12 kl 18 |
---|
TORSDAG 21/12 OBS!! Ingen träning vid vita villan! Istället kör vi reflexbana ifrån Enebybergs IP, samling kl 18 på östra parkeringen. Skor med metalldubb är att rekommendera. Ta med pannlampa och A4-plastficka (10000-del) eller A3-plastficka (7500-del). Planerat avlöp kl 1807 så kom i tid! Banans längd är egentligen ca 14km men blir kanske lite väl långt, så vi kommer istället korta ned och det finns tre varianter på dryga 6km, dryga 8km resp. dryga 10km att välja på om nu inte någon vill köra hela banan. Man springer högervarv/medsols/som klockan går. Banorna finns att kika på här fram tom Torsdag. https://www.dropbox.com/scl/fo/qnl1ffcifvegpo3dzz265/h?rlkey=89aoa0ba69e674p8wsqrmsv69&dl=0 Jag printar kartor till alla som anmäler sig i denna tråd här på forumet senast torsdag 21/12 kl 12. Den som önskar skjuts får själv kontakta andra anmälda för att lösa sin transport. MVH Fredrik J 076-115 36 42 Fredrik J 19 dec 2023 |
Svar (6 st) |
---|
Reflexbana på årets mörkaste natt, det vill jag inte missa. Jag behöver ingen karta utan försöker följa reflexerna. |
Vi kommer och springer! A4:or blir bra för oss//Maria, Alice & Lilly |
Och vi kommer fyra stycken. Alla utom Ingrid. |
Johan och Linus kommer |
Jag kommer för man ju måste göra plats för julmat. 6 eller 8 km beroende på dagsform |
Bra kämpat av er alla som var med idag! |