Forum
SvaraPlaneringskonferens - Sön 28/1 |
---|
Nu är det dags att anmäla sig till årets planeringskonferens på Bosön, 28/1. Under dagen kommer vi titta på utfallet av det vi diskuterade förra året (gå gärna igenom anteckningarna från 2023 som hittas under Dokument/Planeringskonferens), diskutera vad vi vill fokusera på under 2024 och få oss ett rejält träningspass lett av Ingrid och Maja. Mer information, agenda och anmälan hittar du här:
https://eventor.orientering.se/Activities/Show/19811 Anmäl dig gärna så snart som möjligt så att vi kan bekräfta antal deltagare till Bosön i tid. Vi välkomnar alla medlemmar från ~14år och uppåt som vill vara med och påverka vår verksamhet. Vi ser gärna att så många som möjligt från kommittéerna finns på plats. Hör av dig till mig (fridaoliv1@gmail.com) eller Gia (gia.wickbom@hotmail.com) om du inte lyckas anmäla dig via Eventor eller om du har några frågor. Välkomna! Frida Oliv 3 jan, 19:49 |
Svar (5 st) |
---|
Styrelsen uppmanar till samåkning till och från Bosön. Anmäl i denna tråd om du har plats eller önskar plats i bil. |
Jag önskar plats i bil till Bosön imorgon. |
Alfred får åka med oss |
Inför imorgon: Vi kommer vara i rummet Los Angeles på entréplan. Vi börjar dock med fika 8:45 en trappa upp, ovanför receptionen. Vi blir hela 36st, jättekul!! Meddela mig om du får förhinder så slipper vi betala för outnyttjade platser (0739348129). |
Stort TACK till alla deltagare för stort engagemang och många inspel till hur vi utvecklar Sundbybergs IK orientering. Tack till Frida och Gia som planerade och ledde konferensen. Tillsammans gör vi det lite bättre. |