Forum
SvaraAktiviteter denna veckan 26/2 - 3/3 |
---|
Hej, senaste veckan had vi intensiv slutspurt före sportlovet. Tack till Lennart och Sven och Fredrik som fixade roliga nattbanor på nattcup i onsdags. Stort tack till alla som hjälpt till och alla som bakat till torsdagsteorin senaste fyra torsdagarna. Många bra genomgångar med 35-40 ungdomar vid varje tillfälle. Denna veckan är det många ungdomar som är på sportlov. Programmet blir lite sparsmakat men vi är tillbaka i full fart nästa vecka. Veckans program Mån 26/2 Styrka 19.00 Milot. Bengt leder övningarna denna vecka Tis 27/2 Löpträning. Samling VitaVillan 18.15. Denna veckan retro-intervaller (sådana jag körde på 70-talet). 8x3 min. Ons 28/2 Luffarligan startar om. Runby skola Upplands Väsby. Start mellan 10 och 12. 1-3/3 Sverigepremiären Kristianstad, Liten grupp från SIK anmälda. Sön 3/3 Vinterserien, IFK Enskede arrangerar från Enskede IP. Intresseanmäl för stafetter i Eventor så snart som möjligt. Anmälan för Tiomila ska in senast söndag 3/3. Framförallt vill jag ha intresse från herrar så att vi vet hur många lag vi ska anmäla. Blir det ett gubblag (lag 3)? Nästa vecka kör vi för fullt igen och förhoppningsvis första torsdagsträning utan att lampa behövs, och till helgen åker 15 ungdomar ner till Blekinge på läger. Glöm inte heller anmälan till Upptaktsdag 16 mars. Nu kör vi Bengt Bengt Svensson 25 feb, 17:35 |
Svar (4 st) |
---|
Låter kul med ett "gubblag" nu när det är på hemmaplan och finns lite kortare sträckor. |
MÅNDAG Jag leder ett styrkepass ikväll. Hoppas några icke sportlovslediga kan slita sig och komma och köra lite styrka. Skriv gärna här om ni kommer på träningen. Bengt |
Bengt, "Gubblag" är ett förbjudet ord enligt styrelsen 2019 mig veterligt. |
TISDAG ikväll blir det 8x3 min, samling VitaVillan 18.15. Notera att ikväll kör vi mot Kista och har vår bas vid Ärvinge. Kom till VitaVillan om du vill vara säker. |