Forum
SvaraInplock av 2023 års Naturpass-kontroller |
---|
Hej! Jag skulle behöva hjälp med att samla in 2023 års kontroller för Naturpasset. Tänkte att det kunde vara en bra aktivitet nu till helgen för oss som inte får åka med på Juniorcamp i Blekinge. Snön är borta och sportlovet avklarat så det är dags att plocka in dem igen så att vi kan sätta ut nya för 2024! Jag delar in Ursviksskogen i lämpliga områden. Träffas gärna för att dela ut kartor fredag, lördag och/eller söndag. Ta gärna med ryggsäck, pappkassar för att lägga dem i såvida du inte vill knyta dem runt magen :-) Någon som kan hjälpa till? Och vilken dag passar? /J Johan Bursjö 7 mar, 09:34 |
Svar (8 st) |
---|
Hej Johan Jag plockar gärna in kontroller, jag kan göra det under veckan som kommer. Nu i helgen är jag dock borta. Det räcker om jag får en bild på "mitt" område så fixar jag det, Ursvikskartor har jag så det räcker :-) Ha det gott Pär |
Jag kan plocka in |
Jag kan plocka in |
Jag kan ta ett område. |
Toppen! Jag förbereder lite kartor. Skulle det passa att ses vid målgången Ursviksspåren i morgon lördag kl 10? Om inte, kontakta mig per telefon/sms/mail. Pär, jag mailar dig bild på ditt område. |
Det funkar för mig |
Jag kommer |
Tack alla ni som hjälpte till att samla in de "gamla" kontrollerna. Alla är nu hemma för vårrustning! |