Forum
SvaraExtern träning torsdag 14 mars, Dyvik Lovön, anmäl här |
---|
Årets första externträning är på Lovön. Det blir OL intervaller. Det blir sen start så det blir natt OL. Finns banor från Orange eller Violett nivå. Samling 18.00 Norrby skog parkering, Dyvik på Lovön, eller VitaVillan 17.30 för gemensam avfärd. Skriv här om du behöver skjuts eller kan erbjuda skjuts. För externträning anmäl här i denna tråd senast onsdag 12.00. Skriv vilken karta du vill ha. Går också att få karta på pdf om du vill köra vid annat tillfälle. Vid VitaVillan erbjuder vi Stjärn OL i skymning (ta med pannlampa) på vit, gul och orange nivå. Hela HD10, HD12 och alla andra som vill kan vara med. Samling 17.30. Anmälan via MyClub och vi trycker några extrakartor för föräldrar och andra. Bengt Svensson 12 mar, 09:25 |
Svar (17 st) |
---|
Jag tar gärna karta på Pdf i mailen då jag tänkte springa vid annat tillfälle. |
Jag kan ta en violett karta |
2 st violetta, Johan ock Linus. Har plats för en till i bilen |
Jag tar gärna en violett bana:) |
Jag vill gärna ha en violett bana tack! |
Jag tar gärna en orange banna, behöver skjuts. |
2 st violetta till Ellinor och mig. |
Vi tar två violetta och två oranga. //Maria, Alice, Lilly |
Gärna karta på pdf |
Alla som behöver kart-pdfer försöker jag distribuera till. 4xviolett till oss. Jag har en extra plats i bilen. Vi åker ca 1720 från Ulriksdal. 076-115 36 42 |
Tre violetta till Sofia, Eleonora och mig, tack! Vi har 1-2 platser i bilen och åker från Råsunda ca 17.20. (Åker inte förbi Ursvik.) |
Nova och jag kommer. 1 orange 1 violett Åker från vita villan. Har 3 platser i bilen. /Ronny |
Jag, Vera och Selma kommer. 2 st orange 1 st violett Tack! |
@Ronny, jag åker gärna med dig |
Finns det någon karta över? Jag dyker upp iaf! |
Ronny, jag har ett fåtal extra kartor. Du är välkommen |
Jag, Saga och Ida kommer så tre violetta tack |