Forum
SvaraAktiviteter denna veckan 18/3 - 24/3 |
---|
Hej, stort tack till alla som hjälpte till och som var med och tränade på vår upptaktsdag vid Ravinens stuga. Vi lyckades klara oss från alltför dåligt väder. Nu börjar säsongen komma igång, ganska många som sprungit tävlingar i helgen och många på StOF träffar idag söndag. Är du inte anmäld till Sumpnatta fredag 22 mars gör det idag söndag. Glöm inte heller anmälan till påsktävlingar och Attundas stafett efter påsk. Mer om anmälningar längst ner i veckobrevet. Veckans program Mån 18/3 Styrka 19.00 Milot. Tis 19/3 Löpträning. Samling VitaVillan 18.15. Ons 20/3 för daglediga, Luffarligan från Kärrtorps IP. Start mellan 10 och 12. Tors 21/3 17.30 Träning VitaVillan, Vi börjar i ljus men räkna med att lampa behövs på slutet Samtidigt som träningen från VitaVillan har vi föräldramöte där det ges information om verksamheten och man kan passa på att fråga allt som man alltid undrat över. Externträning, Järfälla ordnar i Viksjö. Passar orange nivå och uppåt. Kommer åter bli mörkt på slutet så ta med pannlampa. Mer info kommer och inbjudan går ut till ungdomsgrupperna via MyClub. Fre 22/3 Sumpnatta, Brotorpshallen. Alfred erbjudar kluriga banor. Ordinarie anmälan idag söndag men går att efteranmäla under veckan. Hoppas på många ungdomar som springer och många ungdomar kommer att vara med och arrangera. Lör 23/3 Nyköpingsorienteringen. Ett gäng anmälda från SIK. Sönd 24/3 Måsenstafetten, Nyköping. Blir antagligen 11 lag från SIK anmälda. Saknar ännu löpare i D17 och H12 men ska nog kunna pussla ihop något. Notera också att det är deltagartak på Centrums sprint på Södermalm 26 april, som också är tänkt som klubbmästerskap sprint. Gå in och anmäl er så snart som möjligt (går alltid att justera anmälan senare för att passa in med klubbmästerskapsklasser). Anmäl er i veckan till påsktävlingar men också till tävlingarna efter påsk i stockholm, tex Grymnatta 5 april och Attundas stafett 6 april. Vill också ha in intresseanmälan för Stigtomatakaveln så snart som möjligt. Nästa vecka träningar måndag och tisdag. Ingen träning på skärtorsdag men Fredrik kommer erbjuda fin teknikträning i Täby som finns ute veckan före och efter påsk. Nu kör vi Bengt Bengt Svensson 17 mar, 17:33 |
Svar (3 st) |
---|
MÅNDAG Styrka kl 19, Milot. Ta med gummiband om du har och innebandyklubba för idag kör vi ”Boll-STUDSFRITT” under styrkan. Cirkelträning där alla som kommer är med i alla fall en del :-) |
Intervaller ikväll 1x4 min, 2x3 min, 3x2 min, 4x1 min. Lika roligt som det låter! Ses vid Vita villan kl 18.15 |
Stort TACK till alla som hjälpte till med vår Sumpnatta igår. Allt gick bra och deltagarna verkade nöjda. Allt ihopplockat och klart innan 23. Tyvärr var det inte så många deltagare som vanligt. Det får vi fundera kring. |