Forum
SvaraExtern träning torsdag 21 mars, Viksjö Hummelmora Parkering, anmäl här |
---|
Externträning Viksjö/Görvälnkartan. Det blir kontrollplock. Det blir sen start så det blir natt OL, pannlampa medtages. Finns banor från Orange eller Violett nivå. Det kommer vara många kontroller så det krävs fullt fokus hela vägen. Kontrollerna är utmärkta med reflexstavar. Samling 18.00 Hummelmora parkering alternativt Sandviksskolan om det är fullt på parkeringen, eller VitaVillan 17.30 för gemensam avfärd. Skriv här om du behöver skjuts eller kan erbjuda skjuts. För externträning anmäl här i denna tråd senast onsdag 12.00. Skriv vilken karta du vill ha. Går också att få karta på pdf om du vill köra vid annat tillfälle. Vid VitaVillan erbjuder vi träning i skymning (ta med pannlampa) på vit, gul och orange nivå. Hela HD10, HD12 och alla andra som vill kan vara med. Samling 17.30. Anmälan via MyClub och vi trycker några extra kartor för föräldrar och andra. Samtidigt som träningen kommer ett föräldramöte genomföras i VitaVillan. Se separat information kring det. Johan Danielsson 19 mar, 11:18 |
Svar (24 st) |
---|
En violett tack! |
Jag, Saga och Ida kommer så tre violetta tack |
En orange till Lilly och en violett till Alice. Jag är tyvärr bortrest. |
Wille är i Fjällen |
Tre violetta (eller svarta), skala 10000 till Ingrid, Bodil och Folke. En likadan, skala 7500 till mig. Vi har en plats i bilen. Tänkte åka ca kl 1720 från Ulriksdal. Fredrik J 076-1153642 |
Jag tar en violett 1:10000 och en violett 1:7500 till en förälder. |
En Violett 10000 till Ellinor och en violett 7500 till mig tack! |
Jag tar en violett karta 1:10000 tack! Jag skulle behöva skjuts till träningen |
2 violett och 1 orange Vi kommer åka tidigare, ca kl 16, för att hinna till aktiviteter efteråt. Har 1-2 platser från Järvastaden om någon vill åka tidigare |
Irma har anmält sig via kallelsen (violett, 1:10 000) Jag vill ha en violett i 1:7 500 |
En violett 10000 till Selma Två orange 7500 till mig och Vera Tack! |
Jag tar gärna kartan som PDF (violett 1:7500). |
En violett till Gustav. Han behöver också skjuts, kan han åk med er Fredrik? |
Två violetta Åker förbi Vita villan. Kan ta tre i bilen. Åker från Vita villan kl 1720. Johan B, Gustav kan åka med oss. |
Kan jag åka med någon av er Fredrik eller Johan? |
Ok, då antar jag att Gustav åker med dig Johan. Ellen du kan åka med oss. Skulle du kunna ta pendeltåg till Ulriksdal så jag slipper åka in till Kungsholmen vid den tiden på dygnet? Kan du vara vid Ulriksdal kl 1720? MVH Fredrik J 0761153642 |
Irma skulle behöva skjuts. Hon kan ta sig till Vita villan eller någon annanstans i Sundbyberg. |
Om Ellen kan åka med Fredrik så kan Irma åka med oss. Vi åker från Vita villan kl 1720. Bra om hon kan komma dit strax innan |
Hej är lite sen men jag kommer gärna på extern. |
Det blir superbra, jag är i Ulriksdal 17.20 |
Stella, det finns extra kartor. Du är välkommen. |
Tack Johan Irma är vid vita villan senast 17.15 Eftersom jag fick ändrade planer kan min karta tas över av någon annan |
Betty och jag kommer också i en bil. Så det finns fler skjutsplatser vid behov. |
Det finns Livelox för de som vill analysera mera. Tack Johan för fint fix! |