Forum
SvaraAktiviteter denna veckan 2/4 - 7/4 |
---|
Hej, grattis till fina resultat på tävlingarna i Skåne i helgen. Denna vecka är det påsklov så lite reducerat program men tävlingar till helgen och Grymnatta är årets första UP tävling. Verkar som det blir bakslag för våren under tisdagen men vi satsar på ett pass ändå. Veckans program Tis 2/4 Löpträning. Samling VitaVillan 18.15. Ons 3/4 för daglediga Luffarligan i Södertälje. Start mellan 10 och 12. Anmälan på plats. Tors 4/4 eventuellt blir det en teknikträning. Kolla här på forumet för mer info. Fre 5/4 Grymnatta Väsby. Fortfarande möjligt att efteranmäla sig eller ta en öppen bana på plats. Lör 6/4 Attundastafetten tyvärr inget SIK lag (för många bortresta eller prioriterar Grymnatta), men om någon vill efteranmäla så hör av er. Sön 7/4 Attunda medel. Går att efteranmäla sig eller ta en öppen bana Anmäl er i veckan till tävlingar nästa helg (Länna och Enen). Nästa vecka också natt SM och Stigtomtakaveln. Om vi ska ha lag på Stigtomta måste ni anmäla intresse udner veckan. Nästa vecka startar vi också grönlingarna och vuxen nybörjakursen. Tipsa alla som ni tror vill vara med. Nu kör vi Bengt Bengt Svensson 2 apr, 11:09 |
Svar (6 st) |
---|
För daglediga finns "Roslagsveteranerna" på torsdag 4/4.
https://eventor.orientering.se/Events/Show/49084 Samling: Skärm på Täbyvägen (vid Rösjöhallen). Följ Rösjövägen till Täbybadets parkering 1.8 km (Rösjöns Ö sida) Koordinater 59.441600, 18.004453 Start: Kl 9.30 – 11.00 |
TISDAG Vi trotsar vädret och kör intervaller idag, 4x4 min. Det blir på elljusspåret. Ingen is under men kan ändå blir lite halt så ta lämpliga skor 18.15 vita villan |
TORSDAG Den som vill kan åka ut till fågelsången och köra teknikträning, men det blir ingen organiserad samling iom snön samt att några redan körde träningen förra veckan. Karta kan man hämta hemma hos mig (jag har några kvar från förra veckan) alt så kan jag skicka kart-pdf. För övriga så kör vi ist samling vid Ulriksdals Värdshus Torsdag kl 18. Och så springer vi gemensamt min egna backrunda i skogen. Kan fortfarande vara bra med en liten pannlampa på slutet och skor med bra grepp. Backrundan är knappa 7km och går enkelt att korta ned till valfri längd. Ingen träning vid Vita Villan. MVH Fredrik J 076-115 36 42 |
Folke, Bodil och Fredrik springer ikväll och jag hänger på. Hoppas någon mer kommer, 18.00 parkeringen värdshuset Ulriksdal. |
Jag tänkte också komma idag, men full förståelse om övriga i gänget springer liiite snabbare |
Nästa gång ni får chansen - missa inte Fredriks backrunda vid Ulriksdal, så vacker och löpvänlig miljö! Tack för support och anpassning till långsamt d58-tempo |