Forum
SvaraExtern träning Norra Törnskogen torsdag 25/4 |
---|
Hej, På torsdag finns möjlighet att köra extern träning i Törnskogens norra naturreservat. Samling här kl 18 https://maps.app.goo.gl/Ex3P82Q2LcLPGjvo8 Passar bra från HD14 och uppåt. Karta: 1:10 000. Välj på nedan varianter och ange om du vill ha med eller utan stigar. Längsta: 5,9 km Mellan: 4,3 km Korta: 3,5 km Syftet med träningen: Kontrollplockning, där fokusen skall vara 100% kartkontakt hela tiden. Ingen fartträning, utan snarare tvärt om. Ta gärna kartstopp om det är nödvändigt. Kontrollerna är märkta med röd/vita ATA-band Anmäl här på forumet innan kl 18 på tisdag 23/4 om du ska vara med och vilken bana du vill köra (med eller utan stig). Vi kommer att printa kartor på tisdag kväll i samband med löpträningen så viktigt att ni anmäler er i tid. //Maria Maria 21 apr, 17:28 |
Svar (19 st) |
---|
Toppen med Törnskogen, jag önskar en mellan 4,3 km med stigar. Allt gott! UrbanS |
Skoj, jag önskar en kort 3,5 km med stigar. Tack Lotte |
Jag kommer, önskar en lång 5,9 |
En mellan utan stigar tack! |
Hej! Jag skulle vilja ha en pdf med långa banan utan stigar att springa senare, tack! |
2 st mellan utan stigar åt Ellinor och mig tack! |
4 st långa utan stig. 1 st lång m stig. Tack! |
2 st mellan med stigar till Ludvig och mig, tack! |
2st mellan tack! En med och en utan stigar |
En lång utan stigar tack! |
4 st långa tack! Tre med stigar och en utan. |
Två långa, en med och en utan stigar. |
1 Lång utan stigar för mig, tack! |
1 mellan utan stigar 1 mellan med stigar 1 kort med stigar Tack! |
En mellan med stigar till Esther, tack! Har ngn plats över i bilen till henne även denna vecka? |
Två mellan med stigar till oss |
Jag tar gärna en lång utan stigar! |
@Frida Esther kan absolut åka med oss om ni fortfarande behöver skjuts. Ca 17.30 från MG. |
Tack @jonas! Esther åker med Falks. |