Forum
SvaraOBS Ny kallelse ny tid - Extern träning på torsdag 2/5 - Stafett träning Bogesund (masten) |
---|
På grund av att förra kallelsen inte fungerar lägger jag upp en ny. Det är också ny tid som gäller. På torsdag finns möjlighet att köra extern träning i Bogesund (masten). OBS Samling här kl 1830 OBS Plats https://maps.app.goo.gl/w4ZeMeyzTfvyjybw6 Passar bra från HD14 och uppåt. Karta: 1:10 000. Välj på nedan varianter Längsta: 7,2 km Korta: 5,3 km Orange: 4,0 km Syftet med träningen: Det erbjuds tre varianter på träningen. Två svarta alternativ med lång och kort samt en orange. I och med att 10mila inom kort är det tänkt lite på vilken typ av terräng som kan tänkas komma så hoppas det i alla fall är relevant. Det förekommer gafflingar så håll koll på din egen orientering om ni springer träningen som en masstart. Kontrollerna är små skärmar. Anmäl här på forumet innan kl 18 på tisdag 23/4 om du ska vara med och vilken bana du vill köra. Om ni behöver skjuts får ni gärna nämna i tråden nedan så kan vi säkert samordna det. // Johan Johan Danielsson 29 apr, 17:24 |
Svar (20 st) |
---|
Vi tar 2 st orange och 2 st korta |
Två orange till oss |
1st Orange |
1 st svart lång 2 st orange |
Två korta, tack |
1 kort tack! |
2 st orange 2 st korta Tack! |
1 kort tack! Jag skulle behöva skjuts men jag kan ta mig till MG eller Vita Villan:) |
2 x orange tack. Jag har platser i bil så Ellen, du kan åka med oss. |
4 st korta Tack! |
Två st korta tack. |
Är det för sent? Annars vill jag gärna ha en kort bana. |
Vill gärna ha en kort bana om det inte är för sent. Behöver också skjuts. |
Jonatan och jag deltar gärna, 2 st korta svarta. Allt gott! Urban |
Beställer en lång också, så en kort och en lång. |
Lite förtydligande inför morgondagens träning. Vi samlas kl 1830 Det kommer vara fler klubbar som startar samtidigt. Kan bli lite trångt med parkering. Ett tips är att fortsätta en bit till mot Bogesund. Där finns en parkering till vid en bom, jogga tillbaka till samlingsplatsen. Var ute i god tid. Det blir stafett träning, gafflat och ev med gemensam start. Det kommer att vara mycket folk i skogen. |
Det finns kartor till alla. Alfred behöver skjuts. Någon som har plats? William kan åka med Frida. |
Min bil avgår 17:45 från MG. Räknar med William och Ellen(?). Alfred, vi kan trycka in 3st i baksätet om ingen annan har plats över. |
Jag har plats och kan åka 17.45 från MG. Alfred kanske? |
Om Jan Kihl har plats så verkar det som den bästa lösningen, så kommer till MG 17.45 |