Forum
SvaraSkjutstråd 10-mila |
---|
Är det någon som ska till Nynäshamn till kl 8 på lördag morgon och som har plats för Martin (om nya schemat säger jobb då dvs)?
Tina Näsman Landh 2 maj, 16:46 |
Svar (16 st) |
---|
Martin kan åka med Per. Han har ytterligare två platser i bilen för de som vill åka med. Meddela här om ni aspirerar på platserna. |
Jag har plats i bil på lördag. Åker för att vara på plats till funktionärspass med start kl 12 och åker hem kl 24. |
Maria R: Jag och Egon åker gärna ut med dig till 12. Och sedan åker jag och Alve med dig hem vid 24. Så vi hugger två platser. Tack! |
Jag åker också gärna med dig Maria. Mitt pass börjar också 12. |
Johan tar gärna en plats i Pers bil. Jag kommer åka i god tid till Ungdomskavlen och har då 2-3 lediga platser i bilen. |
Jag åker också gärna m Per lördag morgon, jag tar Johan D:s funktionärspass på lör 8-12. |
Undertecknad och Anders T åker bil till funktionärspass på lördag 8-12. Platser finnes. |
Funkar det för er som åker med mig att vi ses kl 07 vid garaget vid gamla MG |
Jag kommer förbi MG lördag morgon vid 07.00 och har tre lediga platser i bilen. |
Jag åker gärna med från MG lördag morgon kl 7, om det finns plats hos Thomas eller Henrik. |
Uppdatering: Undertecknad och Anders T åker också klockan 07 från garaget vid Gamla Motionsgården med Johan Bursjö till funktionärspass på lördag 8-12. En plats finns kvar i den bilen. |
Toppen, jag kommer till Motionsgården kl 7.00 |
Finns det någon mer som ska åka så att de är där strax innan 12 och har en plats i bilen över? |
@Alfred, vi har plats över i bilen. Pappa ska vara parkerings vakt från kl 12. Kan vi plocka upp dig på parkeringen bakom Ica järvastaden klockan 10:15? |
Blir perfekt! :) |
Jag kommer förbi MG imorgon vid. 07.00. Det finns plats för dig Anna. |