Forum
SvaraSCC (Stockholm City Cup) 2024 hjälp behövs! |
---|
Jag behöver hjälp med att lasta och lossa innan och efter varje SCC etapp. Lasta 14 maj från 19.00 (efter träningen...) Lossning sker sedan 15 maj sent på kvällen. Boende nära Ursvik! Lasta 21 maj från 19.00 (efter träningen) Lossning efter etapp 2 sker 22 maj sent på kvällen. Lasta 28 maj från 19.00 (efter träningen) Lossning efter etapp 3 sker 29 maj sent på kvällen. Markan kompletterar med att lasta samma tid. Jag söker nu frivilliga till dessa tider. Anmäl gärna här i tråden. Jan Kihl 7 maj, 10:12 |
Svar (16 st) |
---|
Jag kan preliminärt vara med 14, 15, 21, 28 och 29 maj. |
Jag bör kunna vara med och lasta 14 och 21 maj i anslutning till träning. |
Kan hjälpa till att lasta 14 och 21 maj, och lossa 22 maj. /Anette |
Jag kan lasta den 21/5 |
Danne kan lasta 14/5 |
Jag kan hjälpa till att lasta 21 och 28 efter träningen. |
Hjälper till att lossa efter etapp 2 den 22 maj |
Jag kan hjälpa till all lossa efter etapp2 och 3. Givet att jag hinner dit innan lastbilen (åker kommunalt efter kontrollvakteriet) |
Jag kan absolut hjälpa till att lossa 15/22/29. Jag hjälper också till med lastning 28 för att säkerställa att all jaktstartsmateriel kommer med. lastning 14/21 oklart just nu. |
Hej igen! Angående lastning 14 maj. Jag räknar med att några dyker upp efter träningen. Lossa mtrl efter SCC 1 15 maj. Saknas 3-4 personer som hjälper till vid ankomst till Ursvik efter genomförd första etapp. Anmäl gärna här att du kan! |
Johan hjälper till att lossa nu på onsdag,15 maj. |
Hej Janne, var ses vi efter träningen? Vita villan? |
Allt material kommer att finnas i garaget vid gamla Motionsgården! (Förutom det som markan ställer samman vid "vita villan".) Samling för att lasta och lossa sker alltså vid garaget. OM vi blir några stycken så kommer det att gå fort. |
Stort TACK för all hjälpa att lasta och lossa material för SCC 1. Hemma före 22.30 känns mycket bra. En uppskattad och bra SCC start 2024. |
Idag var vi ännu snabbare. Flera av våra medhjälpare hann inte ens hem för att kunna assistera. Lastbilen tömd och parkerad 22.15. Mycket stort TACK till alla som bidrog. Nästa vecka kör vi igen. |
Kvarglömt från SCC finns hemma hos mig! |