Forum
TillbakaTeknikträning Ext karta Bällstaberg (Vallentuna) 18/5 eller 19/5 |
---|
Hej Iom att det nästa vecka är fullt schema m SCC, Ungdomsserien och Ulf Radlers minne så får den som vill gärna åka ut redan i helgen (18-19/5) och köra V21's externträning. Skriv här på forumet om ni önskar karta så distribuerar jag länk till Kart-pdfer. Iom att det är kort varsel kommer vi inte att printa kartor och heller inta ha någon gemensam samling. Om man planerar köra kan man även skriva tidpunkt så kanske man kan få sällskap av någon klubbkompis. Övningen är en riktningsövning i riktigt fin skog. Lång bana ca 8km, Kort bana ca 5km och orange ca 4km. Lång och kort kan fås som vanligkarta eller karta utan stig och med elaka öar som gör det bitvis rätt klurigt. Lång bana har kartvändning. Då kan ni också lära er den nya symbolen på definitionen för kartvändning. A4 skala 7500 för alla. TRUNK (gm Fredrik J) 076-115 36 42 TRUNK (gm Fredrik J) 17 maj, 18:54 |
Svar (10 st) |
---|
Jag tar gärna en kort vanlig bana. |
Övningen finns nu upplagd på Livelox. Kommer sitta ute till O-ringen i slutet av Juli. Perfekt för nattaspiranter på Jukola, och alla er övriga i klubben som behöver nöta riktning/avstånd. |
Hej, jag tar gärna en kort vanlig bana. |
Jag önskar en 5 km utan stig. |
Vi tar gärna en länk till kart-pdfer. |
Jag tar gärna en karta, 5km utan stigar. |
Vi tar gärna en kart-pdf |
Göran, Lennart, Lisa, Tina och Annika ni har alla fått länk skickad på mail. Om det är något som strular kan ni återkoppla direkt till mig. MVH Fredrik J 0761153642 |
Jag tar gärna en kart-pdf med 5 km. Kan vara en trevlig helgträning. |
Om det inte är försent tar jag gärna en Kort 5km vanlig bana på mail, att springa senare i sommar. Tack. |