Forum
SvaraAktiviteter denna veckan 3/6 - 9/6 |
---|
Hej, Stor tack till alla som hjälpt till med SCC och framförallt alla som dragit ett tungt lass med marka, upbyggnadsteamet under Jannes ledning och mycket jobb på sista etappen med Jocke och Ulf som banläggare. Vi fortsätter sprintfokus denna veckan med sprint DM i Huddinge på onsdag. Viktig tävling som man fortfarande idag kan efteranmäla sig till. Missa inte heller löpträning tisdag när vi ska visa upp oss och bli filmade. Veckans program Mån 3/6 Styrka 19.00. Utomhus VitaVillan Tis 4/6 Löpträning alla grupper, VitaVillan 18.15. Ta på er SIK kläder och så springer vi 70/20 på bågskytteberget. Skogskul som vanligt 18.15 VitaVilllan. Ons 5/6 Sprint DM Huddinge. Går fortfarande att efteranmäla sig till idag söndag. 6-9/6 Alfta-Ösa tävlingar i Hälsingland. Många anmälda från SIK. Sön 9/6 Öppen träningstävling inför Jukola i Kårsta på en finskritad karta. Anmäl i Eventor senast 6/6 om du vill vara med. Finns också extern teknikträning som Väsby har fixat som man kan sprnga vid lämpligt tillfälle under helgen. Mer info kommer. Har ni inte sprungit Fredriks träning i Vallentuna så rekommenderas den också. Nästa vecka sommaravslutning, MOL och JUKOLA!!! Vi skickar 3 lag till Venlakaveln och 1 lag till Jukolakaveln. Finns möjlighet i Eventor att anmäla sig till Ungdomens Tiomila (Skene). Bra att stämma av det mot semesterplaner nu. Anmäl också intresse för Sprint SM i Västerås sista helgen i Juni. Intresseanmälan till 25manna är öppen. 5 lag? Nu kör vi Bengt Bengt Svensson 2 jun, 20:45 |
Svar (8 st) |
---|
MÅNDAG - styrka kl 19 Vi hoppas på uppehåll så vi kan köra ute vid Vita Villan, MEN…. ….är det för blött från himlen eller på marken så hoppas vi kunna köra inomhus vid Milot Var flexibel! |
Vem har en klubbflagga efter helgen? Jag kan ta en till Sprint-DM på onsdag. |
Jag har den i bilen och tar med till VV imorgon |
Jag tar med en klubbflagga till Hälsingland också. Så att vi har något att samlas kring... :) |
Jag lämnade en klubbflagga igårkväll i VV. |
Ikväll kommer ett TV-team från Utbildningsradion (det heter så i både TV och radiosammanhang) för att filma vårt samarbete med gänget från Rinkeby Run. Så här skriver Mårten: ”UR gör det här som en del av vårt samarbete med Hej Främling! och deras löpverksamhet Inlöparna, som vi är en del av (samtidigt som vi också är en del av RF och friidrottsförbundet).” Ta på er grön-vita SIK-tröjor och ett varv med myggmedlet och var beredda på att bli filmade. Ses om en stund! |
Kul att vara med och se hur de gör. Vår träning blev väl okej till sist... I varje fall om man tänker på DM imorgon. |
Torsdag - Järfälla ordnar MOL vid Görväln imorgon torsdag 6 juni, start mellan 10 och 12. https://eventor.orientering.se/Events/Show/49833 |