Forum
TillbakaAktiviteter denna veckan 23/9-29/9 |
---|
Hej, Sommaren hänger sig kvar och fina hösttävlingar under helgen. Bra sprunget på Swedish league avslut i Dalarna och utmanande terräng på Sundbydubbeln. Nu satsar vi inför säsongsavslut med 25manna, Daladubbel och Nordcup. Många träningar i veckan också och nu får man börja plocka fram nattlampan. Notera att vi ändrar tiden (fram till mitten oktober) för styrka på måndag och att extern teknik denna vecka är i Stäket. Veckans program Mån 23/9 18.00 VitaVillan, styrkepass utomhus. Kom 17.45 för gemensam jogg och sedan styrka från 18.00. Ta med matta och gummiband. Tis 24/9 Löpträning alla grupper inklusive skogskul, VitaVillan 18.15. Ons 25/9 Natti-Natti i Högdalen. Vi har ett lag anmält till Lilla stafetten och ett till Stora. Lag kommer Måndag (gissningsvis). Ladda lampan för nattsprint. Luffarligan för daglediga, Lillsjöns badplats, Järfälla arrangerar. Start mellan10 och 12. Tors 26/9 Träning Ursvik för alla grupper: Grönlingar, HD10, HD12, HD14 och andra som vill bara med. Samling Vita Villan 17.30. Extern teknik Stäket, tempoväxling. Ta med kartlyse, kontroller markerade med refexstavar. Separat inbjudan och tråd för anmälan kommer. Om ni tycker det blir ont om tid torsdag så ta gärna en karta och kör träningen under helgen. Lör 28/9 Vi hjälper till på Lidingöloppet. Se utskick från Gia Centrum arrangerar ytterskärgårdsultra på Nåttarö. Läs mer på Eventor. Sönd 29/9 Täby medeldistans, Skarpäng Rösjöbadet. Ordinarie anmälan senast idag söndag. Bra tävling att ladda inför 25manna. UK vill se många som rör på sig. Det går fortsatt att anmäla sig för 25manna (direkt till Bengt). Anmäl också intresse för Österåkerskaveln 5 oktober, helst tidigt i veckan. Nu kör vi Bengt Bengt Svensson 22 sep 2024 |
Svar (3 st) |
---|
NattiNatti ska ta ut lagen nu men jag vill gärna veta först om någon som anmält sig (via Eventor eller direkt till mig) är sjuk eller har fått förhinder. Vi är några tjejer för många så bra om jag vet hur vi ligger till. tackar på förhand Bengt |
Hoppas vi ses på styrkan ikväll - utomhus vid VV 17.45 kör vi en joggingtur 18.00 kör styrkan igång Ta med matta/filt och gummiband om du har |
TISDAG intervaller på elljusspåret idag 3 x 3/2/1. Vill man köra lite lättare kör man 2 x 3/2/1. Samling VitaVillan 18.15. Vi ses ikväll PS. Skogskul kör givetvis också 18.15 från VitaVillanaa |