Forum
SvaraBorås o-event - tre sprinttävlingar 8-10/11 |
---|
Förra hösten var det ett gäng ungdomar plus två ledare från Sundbybergs IK som åkte ner till Borås på O-event; tre sprinttävlingar första helgen efter höstlovet. Det var uppskattat och gav mersmak, så nu planerar vi för att åka ner igen; 8-10/11. Anmälan till tävlingarna gör man själv i Eventor, men arrangörerna vill att man håller ihop boende- och matbeställningar per klubb så långt det är möjligt. Eftersom boendeplatserna, i skolor på hårt underlag, redan börjar sina har jag lagt upp en anmälan för Sundbybergs IK. Man kan ändra och komplettera mat- och boendeanmälan ända fram till 20/10, men om man vill försäkra sig om en plats på hårt underlag vore det toppen om man återkom till mig här eller på anette.dellorto@gmail.com, 070-6357656 (eller skriv till Sofia) snarast. Mat och övriga aktiviteter kontaktar jag er om senare - viktigast är att säkra boende för dem som vill haka på. /Anette Anette Dell'Orto 5 okt, 18:12 |
Svar (3 st) |
---|
Hej! Sofia har skickat ut en fråga i en grupp på snapchat till alla ungdomar som anmält att de vill ha boende på hårt underlag i Borås och bett dem komplettera med info om - man vill samordna resa med buss/tåg på fredag och söndag - matalternativ - allergier - bad Tacksam för svar i den tråden srnast imorgon lördag; be era ungdomar kolla och svara. Jag och Stefano och ev en vuxen till åker med ner till Borås så vi täcker kraven på antal vuxna på plats. Just nu har vi två extra boendeplatser; jag avbokar dem på söndag om ingen mer hojtar till om att de vill följa med. /Anette |
Har nu anmält 11 ungdomar från SIK (plus 2 hangarounds) och 4 vuxna till Borås. Alla har boende på hårt underlag bokat två nätter, samt frukost lördag och söndag (ingen specialkost bokad - hojta till snabbt om något har missats). Vilket boende vi hamnar på meddelas om någon vecka, men sannolikt kommer vi att bo på Sven Eriksonsgymnasiet. Alla ungdomar har middag på boendet på lördag kväll bokat. De som har sagt till om det har också inträde till Stadsparksbadet som är reserverat för orienterare 17-20 på lördag kväll. Inga måltider på arenan är bokade - det får man ordna själv på plats. Det ser dessutom ut som om vi är tillräckligt många bilar som åker ner till Borås, och alla har plats i dem, så inga resor är bokade. Glöm inte att anmäla er till tävlingarna! Det gör man själv i Eventor, senast 3/11. |
ps. Fakturan kommer till mig efter tävlingarna - jag räknar ut vad var och en ska betala och återkommer. |