Forum
SvaraAktiviteter denna veckan 7/10-13/10 |
---|
Hej, Grattis alla ungdomar som fixade en fin 5e plats i ungdomsserien. Bra jobbat under hela året! Också fina placeringar på Österåkerskaveln, även om tävlingens upplägg inte riktigt passar oss som start klubb på flicksidan. Nu satsar vi mot 25manna och 4 lag på startlinken. Mer info om lagen kommer i mitten av veckan, men av erfareneht vet jag att det kommer ändra sig i lagen in i det sista. Läs också Lisas inlägg om att ta med sig egen fika i år. Veckans program Mån 7/10 18.00 VitaVillan, styrkepass utomhus. Kom 17.45 för gemensam jogg och sedan styrka från 18.00. Ta med matta och gummiband. Höstens sista pass utomhus. Tis 8/10 Löpträning alla grupper inklusive skogskul, VitaVillan 18.15. Ons 9/10 Luffarligan för daglediga, Järlagården Nacka. Start mellan10 och 12. Tors 10/10 Träning Ursvik för alla grupper: Grönlingar, HD10, HD12, HD14 och andra som vill bara med. Samling Vita Villan 17.30. Denna gång tränar vi med pannlampa, yngre grupper springer tillsammans och tränar på natt-teknik. Extern teknik OL intervaller Judarskogen. Ta med Pannlampa/kartlyse, kontroller markerade med refexstavar. Separat inbjudan och tråd för anmälan kommer. Lör 12/10 25manna Rudan Haninge!!!!!!!! Sönd 13/10 25manna medeln Rudan Haninge. Ordinarie anmälan idag söndag, går också bra att komma dit och springa en öppen bana. Över 3000 anmälda!! Det går fortsatt att anmäla sig för 25manna (direkt till Bengt). Saknar några svar ännu. Anmäl också intresse för DalaDubbeln. Nu kör vi Bengt Bengt Svensson 6 okt, 17:03 |
Svar (4 st) |
---|
På torsdag har Täby OK hand om Roslagsveteranerna vid Täby ryttarcentrum. Start mellan 09.30 och 11.00. Anmälan önskas 8/10. |
Sista styrkan utomhus. Passa på att njuta i det fina vädret och samtidigt träna din core, balans och rörlighet. Ta med filt/matta och gummiband om du har 17.45 blir det en joggingsväng 18.00 börjar styrkan vid VV (ängen nära banvallen) |
Tisdagsintervallerna denna vecka blir på banvallen. Vi kommer att köra blandning av 2 minutare och 40 sek. 2x2 min (1 min vila) 6x40s (20s vila) 2x2 min (1 min vila) 6x40s (20s vila) 2x2 min (1 min vila) Detta avslutande set är för de flesta men kanske inte de allra yngsta Ses imorgon kl 18.15 vid VV eller 5 minuter senare vid Vargklyftan |
OBS att Grönlingarna samlas vid Noblaskolan (fd Älvkvarnsskolan) denna vecka! Ta med enkel pannlampa eller ficklampa! |