Forum
SvaraAktiviteter denna veckan 18/11 - 24/11 |
---|
Hej, Hösten är verkligen igång, Stockholm By Night började under veckan, Nordcupen har hunnit med tre deltävlingar, terräng KM avgjort och indoor säsongen började i Gävle. Denna vecka viktigt med höstmöte på tisdag, missa inte det. Valberedningen har fortfarande några luckor att fylla. Många träningar under veckan men också Nordcup #4 på lördag i Täby. Järfälla har kopplat ett litet grepp just nu så jag hoppas ALLA vill komma ut och springa och samla poäng. På onsdag startar årets Vinternattcup i Ytterby (Rotebro). Anmäl dig senast idag söndag. Veckans program Mån 18/11 19.00 Milot, styrketräningen inomhus. Ta med matta och gummiband. Tis 19/11 Löpträning från VitaVillan 18.15. Höstmöte i Milot 19.30. Missa inte detta viktiga möte med uppdatering om verksamheten och våra kommande arrangemang samt val av kommitteer. Senaste anmälningsdag till Nordcup 23/11. Ons 20/11 Vinternattcup #1 Ytterby https://eventor.orientering.se/Events/Show/52085 Anmäl senast söndag 17e Luffarligan för daglediga, Bergshamra IP. Start mellan 10 och 12. Tors 21/11 Natt träning, Silverdal (med reflexer uthängda!). Anmäl senast tisdag om du vill ha karta. Samling 17.30 Lörd 23/11 Nordcup #4 Täby IP. Vi hoppas på alla ungdomar vill vara med. Anmäl senast onsdag 20/11. Vi fixar skugga och skjuts om det behövs. https://eventor.orientering.se/Events/Show/51594 Nästa vecka fokus på * Nordcup #5 vid Albano som vi arrangerar. Var beredd på att hjälpa till. * Start på långpass säsongen, hemma hos Hellbergs i Väsby 1 dec. * och givetvis styrka, löpning och natträning som vanligt Notera i vinterprogrammet att det finns en updatering för torsdagsträningar under november. Vi kommer satsa på att många helger ha en Fokusträning då vi vill att alla OL gymnasieungdomar, studenter och alla andra som tränar försöker vara med på den träningen och att vi alla får ett pass tillsammans. Första fokusträningen blir Långpass (i lugnt tempo) hos Hellbergs 1 dec och nästa blir Rogaine 8 dec. Vi arrangerar Nordcupsfinal 30 Nov. Jag kommer be om hjälp men är lite sen eftersom jag har haft stora problem att hitta lokal i Albano området för pristudelning. Hoppas det löser sig kommande dagar. Det kommer bli en lite kallare vecka så plocka fram långkalsongerna och så...... Nu kör vi! Bengt Bengt Svensson 17 nov, 10:10 |
Svar (6 st) |
---|
MÅNDAG Milot kl 19 ikväll kör vi styrka & avslutar med lite INNEBANDY för dem som vill. **TA MED KLUBBA OM DU HAR** Blir lite av allt så ta gärna med en vattenflaska som liten vikt, gummiband och var beredd att köra både i strumplästen och med skor. |
IKväll är det vårt Höstmöte! Lokalen är i kontorshuset vid Milot, Milstensvägen 52. Ingång vid grinden och vår klubbflagga. KODEN är 720994 från kl 18.30. Mötet startar kl 19.30! Information om vår verksamhet och "val" av kommittéer mm. Varmt välkomna! |
Adam, Niklas och jag skulle vilja ha varsin karta till träningen på hemmaplan på torsdag. Hoppas att det är så här man anmäler det? |
Hur anmäler man sig till torsdags-träningen? |
Ursäkta sen med inbjudan till torsdagsträningen. Egen tråd med info kommer imorgon bitti (onsdag). Anmälan fram till torsdag morgon. Bengt |
Sofia och jag tar gärna varsin karta på torsdag, tack |