Forum
SvaraLångpass 1 december |
---|
Häng med på vinterns första långpass från Hellbergs på söndag klockan 10:00, 1 december och fira första advent. Samlingsplatsen före (kl.10:00) och efter passet är hemma hos oss på Höjdvägen 5 i Upplands Väsby. Parkering hittar man närmast på ”Svedjevägen parkering” (3platser) och om man fortsätter runt och längst bort på ”Svedjevägen” (ca 20platser) för 5kr/timmen. De rundor som vi erbjuder är ca 5km, 7.5km, 11km och 15.7km på stigar, grusvägar och asfaltsvägar. På kortaste banan är 45% asfalt och resterande är stig och grusstig medan de längre banorna har ca 30% asfalt. Alltså är ingen runda utanför stig eller väg. Därför rekommenderas löparskor. Efteråt bjuds det på glögg och pepparkakor hemma hos oss samt möjlighet att byta om och duscha. Vi erbjuder även vegetarisk soppa till självkostnadspris. Vi kör på samma upplägg som förra året med en app som heter Tipsrundan. Se till att ladda ner den innan och ha en fulladdad mobil. Glöm inte vätskebälte om du ska vara ute länge. Anmäl här i tråden om du vill vara och vilken runda du vill springa samt om du vill äta soppa. Hoppas ni vill komma! /Noel och Alice Noel och Alice 24 nov, 16:53 |
Svar (16 st) |
---|
Hur sent kan man anmäla sig? |
Hej! Vad kul! Jag tar en 15,7 och vill ha soppa:) |
11 km med soppa tack |
Anmäl er helst senast fredag kväll om ni vill ha soppa :). |
Förra året var det verkligen superbra fixat och det låter som det kommer bli lika bra i år. Men tyvärr kan vi inte vara med denna gång 🫤 Hoppas ni alla andra får ett bra träningspass! |
Trevligt! Botvid 11 Wilhelm 11 Cecilia 5 Jan (Cecilias lillebror) 5 |
Kul och perfekt adventstradition 🙏🏻 Maria 15,7 Alice 11 Lilly 11 A + L beställer gärna lite soppa i väntan på M |
Vad trevligt! Vi tre vill gärna ha soppa. Ingrid 7,5km Fredrik & Folke 11km Bodil tyvärr på julmarknad och säljer godis |
Jag springer gärna 15,7 Behöver även skjuts om någon har vägarna förbi Järvastaden :) |
11 utan soppa |
Härligt! Tre stycken 11 km och tre soppa till oss. /Anette, Stefano och Sofia |
Vad kul! Jag och Nova kommer. Vi kör 7.5km och vill gärna ha soppa. |
Vad kul!! Jag springer 11 km och tar gärna soppa efter:) |
Jag hänger mycket gärna med, även om Ronja är inne i militären i helgen. 5 km och smakar gärna soppan (blir väl Cecilia och jag på 5 km) |
Vad roligt! Vera tar gärna en 7,5km, mamma tar gärna en 5km och jag tar gärna en 7,5km. Vi tar också gärna 3 soppor:) |
Trevligt! Tina o Stella 11 km Cornelia 7,5 km Martin 5 km Och så 3 soppa |