Forum
Tillbaka10mila - vad vill vi som ägarklubb? |
---|
SIK är en av nio ägarklubbar till 10mila. Upplägget förändrades i och med 2024 års tävlingar, men upplägget är tänkt att förändras stegvis - men hur? Vi bjuder in till ett möte där vi diskuterar utifrån de frågeställningar som 10milas styrelse tagit fram och bett ägarklubbarna återkomma om. Mötet blir i Milot tisdag den 14 januari kl. 19.30 Anmäl i tråden nedan så fixar vi lite fika. Välkomna! Cecilia 26 nov 2024 |
Svar (8 st) |
---|
Lågt intresse hittills för denna spännande fråga, SIK har ett stort ansvar och möjlighet att påverka hur 10milas koncept ska se ut framåt. Vore bra att veta vilka som är intresserade av att vara med eller om jag ska hitta ett annat datum. |
Jag kommer! |
jag kommer. När måste man anmäla sig senast? |
Inga långa svarstider, dagen innan räcker väl om inte bedömningen är att vi ställer in eller flyttar. Men Janne och Bengt är ju ett tungt garde |
Jag försöker också komma |
Tre frågor att diskutera som Tiomilaföreningen "skickat" till oss. Hur får vi fler ungdomar att springa 10-mila? Hur får vi fler utländska deltagare? Hur underlätta för deltagare till/från samt på arenan? Vad tycker du? |
Vi kör i Vita villan i stället! Välkomna alla som tycker att 10mila är en viktig och rolig tävling! |
Jag kommer ikväll. |