Forum
TillbakaEfterlysning! Sportident adapter plattor |
---|
Hej! Var är våra svarta små adapter plattor till SI-enheter?? De ska INTE avlägsnas från de små enheterna. Måste vi köpa in nya eller kommer de till rätta snarast? Mvh Magnus MagnusA 5 dec, 22:21 |
Svar (3 st) |
---|
Eftersom jag såg att flera mindre enheter saknade platta inför Nordcupen så tog jag hem korgen med plattor för att se till att alla hade platta. Men korgen återlämnades till Vita Villan efter tävlingen. Det var dock inte jag som ställde in den - kan den hamnat på konstig plats? |
Jag ställde korgen med plattor jämte pinnarna för SI-enheter efter Nordcupen. |
Tack, jsg får kolla noggrannare vid nästa besök i VV :-) Det var mörkt och nära larmtid på kvällen i torsdags Jag såg en tom grå "lightweight " plastkorg bland plastfickorna medan den stora blå lådan (korgen) var där jag hittade både små och stora enheter. Angående Sportidentprylar som just nu inte finns i VV: Jag har dels 2 st USB-master, dels 20 st (av våra 31) små röda enheter inkl Töm Check Start Mål varav 10 utan platta hemma hos mig. Ifall någon behöver de små enheterna brådskande, hör av dig. Fixade ett glashalt sprint-arr åt Solna idag lördag. Och den lilla röda Start är tillbaka! noterar jag Jag ska återlämna ovan nämnda 2+20 Sportidentprylar snarast. 11 st orangegråvita "fulskärmar" behåller jag till nästa års Glassträning den 6 januari. De svarta plattorna har vi inte så många i reserv efter att vi blev med ett antal när vi lånade ut Sportident till årets Tiomila. Så jag har hökögat med mig. Tror det finns en handfull plattor någonstans i VV. I augusti märkte jag upp alla lösa plattor jag hittade och lade de extra i en liten pappkartong när jag gjorde som Janne, såg till att alla har en svart platta. Följande är bra att känna till för alla i klubben när det gäller Sportident : För normal användning inom SIK brukar bottenplattan och de röda små enheterna alltid hänga ihop, men det kan vara olika hos andra klubbar/organisationer. Vi har endast gula kontrollstativ och kontrollbockar med stora röda eller svarta fästplattor, och den lilla svarta plattan är det magiska kittet mellan kontrollställning och de röda små enheterna. Summa summarum, då är väl läget under kontroll med andra ord. |