Forum
TillbakaStads OL centrala Stockholm torsdag 16 jan |
---|
TORSDAG Stads OL inne centrala Stockholm. Ovanliga kontrollpunkter och trängsel med folk som shoppar utlovas. Samling 17.30-17.45 hemma hos Westman-Wickbom på Ivan Oljelunds gränd 2 (strax norr om Fleminggatan). Lämpligt ta tunnelbanan till Fridhemsplan eller Rådhuset. Lokal finns för överdragskläder och väskor. Start runt 18.00. Vi kör på automatgenererad karta och inga kontrollmarkeringar uthängda, men punkter ska vara tydliga ändå. Vi springer i grupper efter förmåga. Följ trafikregler!!! Korsa större gator enbart vid övergångsställen. Vattendrag, järnvägar, Dramaten, NK, etc är förbjudna områden. Kolla väder och gatustatus noga. Ta lämpliga skor. Använd EJ din starkaste lampa, vi vill inte blända folk eller störa trafiken inne i stan. Man ska nog klara sig utan pannlampa eller svagare lampa för kartlyse. Gatubelysning och kartminne borde räcka. Anmäl dig senast onsdag 17.00 i denna tråd. Jag lägger en bana som kan kortas av till lämplig längd. Passar så att alla kan vara med. Ta med A3 fordral. Vi ses på torsdag Bengt Bengt Svensson 13 jan, 14:57 |
Svar (18 st) |
---|
Kul! Jag, Alice och Lilly kommer. |
Gustav och Julius kommer! |
Johan kommer |
Jag kommer :) |
Jag, Anette och Stefano kommer! |
Jag kommer! |
Jag och Folke kommer!! |
Jag kommer |
Niklas och Henrik kommer |
Erica och Emily kommer |
Jag kommer gärna! |
Jag kommer! |
Adam, Marie och Niklas kommer! |
Jag kommer! |
Har tryckt kartor nu och har några få extra |
Jag glömde skriva här i tid och tar rygg på någon med karta. |
Finns karta till dig Johan och till Wille som anmält sig via sms. Ta med: reflexer, A3 plastficka!!!!! Vi ses imorgon Bengt |
Kul att se så många Sumpanorienterare i stan ikväll! Någon av dessa snabba löpare glömde ett par fingervantar hos oss, vi tar med dem till nästa träning. |