Forum
TillbakaTeknik lördag 15 feb |
---|
Teknik lördag 15 feb Vi utnyttjar Rudbecks fasta bana på Järvafältet (tack till Johan R). Erbjuds två varianter på bana (stigar bortplockade) på ca 6km. Röda snitslar utsatta. Ingen enklare bana denna vecka men man kan gena. Kartskala 1:10000 (men kan försöka konvertera till 1:7500 också) Samling Fäboda, parkeringsplats grus. Ca 1km till start. Ange vilken kartskala som önskas, anmäl senast torsdag 16.00 (skriver ut i samband med träningen). Behöver någon som vill ta hand om samlingen och dela ut kartor. Tar du hand om samlingen får du också bestämma tid för samling på lördag. Bengt Bengt Svensson 11 feb, 13:56 |
Svar (15 st) |
---|
1 karta utan stig, tack! |
Vi kan ta samlingen denna gång och bestämmer därmed samling kl 11 på lördag. 3 st i 1:10000 utan stigar blir bra tack! |
En 7500 utan stigar om det går att få till. |
Vi hoppas vara pigga nog att springa. Två kartor tack, en med och en utan stig. |
Två kartor 1:10000 med stigar tack |
Två kartor, helst 7500 ´, en med och en utan stigar. Tacksamma om vi kan få dom digitalt för vi vill start tidigare. |
ursäkta jag var lite oklar men alla varianter på banor har stigar bortplockade (större vägar finns dock med). Bra träning för alla utan stigar!. Anmäl er fram till 16.30 så kan jag skriva ut och skicka med Maria eller skicka som pdf för egen utskrift senare ikväll. |
En karta, gärna 1:7500 om det finns, tack! |
En karta till mig, tack. |
En 10000 och två 7500 (om det går) till oss, tack! |
Vi vill ha 3st 10000, och gärna 1st 7500. Går inte det kör vi på 4 st 10000. Tack! |
Hej, 2 st 10000 (en med, en utan stig) 2 st 7500, utan stig Om det redan är utskrivet tar jag gärna karta på mejlen. Falks |
Vi vill gärna ha kartan på pdf om det går bra? |
Jag har blivit sjuk och avstår träningen. Finns det möjlighet att få den på mail för att springa en annan gång? |
Finns det en karta kvar? Insåg just att det kanske skulle passa med en liten träning. |