Forum
TillbakaAktiviteter denna veckan 7/4 - 13/4 |
---|
Hej, Typisk aprilvecka bakom oss med allt från sommartemperaturer till snöbyar. Nu har vi en vacka fram till påsklov och många bra möjligheter till att träna och tävla. Vi hade stor tillströmning till Grönlingar och yngre grupper i torsdags. Extra ledarresurser kommer behövas så hör av dig till Liselott om du kan hjälpa till (framförallt ni som planerar att vara skogsskoleledare i sommar). Denna vecka har Fredrik fixat en fin extern träning från Edsbergss sportfält. Läs nedan och i egen tråd om teknikträningen och att vi vill att fler yngre följer med och tränar externt. Intresseanmälan är öppen för tävlingar (t ex Tiomila, Jukola och 25manna) och för funktionärer (Sommarlägret på Lovön, SCC). Skynda in och skriv upp dig. Veckans program Mån 7/4 19.00 Styrka Milot, ta med gummiband och matta om ni har Tis 8/4 Löpträning från VitaVillan 18.15. Ons 9/4 För daglediga Luffarligan från Källbrinks IP i Huddinge. Start mellan 10 och 12. Tors 10/4 Teknikträning utomhus för alla grupper. Samling 17.30 VitaVillan för Grönlingar. Det finns även en vit/gul träning. Extern träning Edsbergs sportfält. Inbjudan och anmälan i egen tråd kommer. Träningen passar från gul nivå. Vuxen nybörjarkursen fortsätter. Lör 12/4 Ormingemedeln, Järla. Ordinarie anmälan 6 april. Sönd 13/4 Enenracet, Enköping. Ordinarie anmälan 6 april. Många klubbmedlemmar springer även tävlingar i helgen i Skåne, Bohuslän och Kolmården. Nästa helg är det ordinarie anmälan för natt SM 25 april och Stafettligan i Tullinge 27 april. Möjlighet för intresseanmälan till Stafettligan kommer i Klubbaktiviteter (notera, enbart elitklasser). Bestäm också vilka tävlingar ni vill springa i påsk. Jag avvecklar min 'keysight' adress för email. Om ni skriver dit får ni nu gällande email för mig, jag ska försöka skicka ut också till de jag har email kontakter med. Nu kör vi! Bengt Bengt Svensson 6 apr, 09:05 |
Svar (5 st) |
---|
Här kan du anmäla intresse till stafettligan #2 i Tullinge 27 april (lagen ska anmälas 13 april) https://eventor.orientering.se/Activities/Show/23468 |
Välkommen på styrka i Milot idag, måndag. Vi kör stryka på matta, delvis med band. Fokus blir på löparmuskler men vi hinner också stretcha. Du anpassar efter egen förmåga så passar otränad-elit. |
TISDAG YESSSSSS Ikväll blir det vårens första 70/20 på bågskytteberget. Samling VitaVillan 18.15 eller ca 7 min senare vid vargklyftan. |
Tiomilarepet Om någon är intresserad av att springa Tiomilarepet onsdag 16 april (Gladö Kvarn i Huddinge) så är ordinarie anmälan idag torsdag 10e. Söker du en lagkamrat så kan skriva det här också. Bengt |
OBS! Järlas tävling på lördag. Tacksam om någon har med en klubbflagga. På söndag vid OK Enen kan jag ta med en klubbflagga. |