Forum
TillbakaNorrortsträningar Extern karta V16 |
---|
Hej Denna vecka är det påsklov och en del är bortresta. För er som ändå är hemma erbjuds en jättefin träning ute på Bogesundslandet som Waxholms OK fixat. Denna vecka ingen gemensam samling och man får printa sin egna karta. Den som vill ha tag i underlagen anger intresset i denna forumtråd, så kommer jag distribuera. Parkering vid masten https://maps.app.goo.gl/nFVssvqMZs6n23KWA Övning "Tempoväxling - Blandade lång/kortsträckor - Konsten att välja rätt vägval, rätt fart och rätt orienteringsteknik för ändamålet. Banor: Två st olika Orange 3.2/4km. Två st olika Violetta 3.2/5km. Fyra st olika Svarta 4.9/6.5/6.7/8.3km. Format/Skala: A4/1:7500 alt 1:10000. Den längsta svarta finns endast som 1:10000. Kontrollmarkering: Orange vit snitsel - sitter ute 5 -28 april 2025 (Dessutom sitter övningen från förra veckan fortfarande ute för er som missade det. Det finns också ytterligare en träning som BVSOK har fixat från Grimsta. Den sistnämnda gör jag inte så mycket reklam för pga att det inte är världens roligaste område. Men om någon önskar få fatt i denna kan ni också meddela det i denna tråd så löser jag det.) Har ni frågor hör av er Fredrik J 076-115 36 42 TRUNK (gm Fredrik J) 14 apr, 10:25 |
Svar (18 st) |
---|
Vi vill gärna ha den orange, kort, och svart kort och 6,5 Tack! |
En 6.7 i 7500 för egen A4 - utskrift tack. Tack för att ni fixar! |
En 6,7 km i 7500 för egen utskrift, tack! |
Tar gärna emot orange 4km, tack. niklas.henningsson@hotmail.com |
@Erica, Ronny,Janne och Niklas: Ni ska alla ha fått underlagen nu! |
Kan jag få förra veckans också? Den i Edsberg! |
@Janne, nu ska du även ha fått V15 på mail |
Vi vill gärna ha Orange 3,2 och svart 4,9 i både7 500 och 10 000, tack. |
Tar gärna en 6,7km i 7500. Gärna den i Edsberg också Svart 7500. Tackar! |
Vi kör ev i början på nästa vecka å har fått kartor på mail |
@Annica och Sven, ni ska ha fått kartor på mail. Så även Tina. |
Jag vill gärna ha en 6,7 km bana i 1:7500 för egen utskrift, tack! |
@Annika, du ska ha fått träningen på mail |
Vi vill gärna ha båda violetta (1:7500) och svart kort (1:7500 och 1:10000) på mail om det fortfarande går bra. |
Jag tar gärna svart 4,9 och 6,5 i 1:7500, tack! |
@Lisa & Jajja, nu ska ni ha fått kartor. |
Vi tar gärna både 4,9 och 6,5 i båda skalorna för egen utskrift, tack! |
Krister har fått kartor. |